ДОСТАВКА В СЕРВІС

Доставка в ремонт Новою Поштою

Не можете дістатись до одного з наших сервісів, тому що ви знаходитесь дуже далеко або просто зайняті? Не проблема! Сервісний центр Smart Plus приймає пристрої з усієї України поштовим відправленням.

Завдяки цій послузі, обслуговування та ремонт вашої техніки стають доступними в будь-якій точці країни.


Просто виконайте 3 простих кроки:

КРОК 1

Зв’яжіться з менеджером за контактним номером:

+ 38 (068) 397-22-77

Ви отримаєте докладну консультацію та задасте всі питання стосовно ремонту телефона, які вас цікавлять. Після підтвердження первинної заявки підготуйтесь до відправки техніки.

КРОК 2

Оберіть найближче відділення Нової Пошти.

Ретельно упакуйте девайс, бажано в “рідну коробку”. Якщо такої немає, то ми рекомендуємо помістити його у пупирчату плівку або м’який конверт, щоб запобігти пошкодженню при транспортуванні.

Адреса для відправки: м. Херсон, вул. Потьомкінська 42/14, СЦ “Smart Plus”

тел.: +38 (068) 397-22-77

Умови оплати відправки: за рахунок відправника.

При гарантійному зверненні обов’язково вкладайте у посилку оригінал гарантійного талона та копію чека (якщо є).

КРОК 3

Коли посилку буде отримано, вам зателефонує менеджер сервісного центру. Після цього буде проведена комплексна діагностика пристрою, після якої вас повідомлять про результати, можливих варіантах ремонту та їх вартості. Після узгодження ціни ремонту пристрою виконується ремонт техніки.

Менеджер сповістить вас про готовність, підтвердить дані для зворотньої відправки та повідомить номер транспортної накладної.

КРОК 4

Виконаний ремонт оплачується:

  • накладеним платежем у відділенні Нової Пошти по прибуттю вашої посилки;
  • оплата на картку Приват Банку.

Діагностику необхідно сплачувати тільки у випадку відмови від проведення ремонту. Якщо ви погоджуєтесь на проведення ремонту, діагностику оплачує компанія. При гарантійному зверненні клієнт оплачує тільки послугу доставки.







    ОТПРАВИТЬ
    ОТПРАВИТЬ
    Заказать звонок
    +
    Жду звонка!